Monday, October 16, 2006



Temos andados muito ataarefados com os estudos e para provar isso fica aqui a minha composicao de sueco e umas Suecas ja agora :P

Jag skall tala om en vanlig dag för mig.
Mina dagen är ganska olig, därför jag skall välja fredag, eftersom jag älskar sig så mycket.
På fredag kan jag sova många timmar. Vanligtvis jag stiger upp klockan halv elva. Jag dricker mjölk med choklad och äter tårta eller brod med

smör. Sedan går jag in i badrummet, där jag dushar och rakar mig. Jag har på mig och sedan läser mig posten och tidning på internet.

Klockan halv tolv jag kokar och äter snabbt. Jag borstar tänderna och klockan halv två åker tunnelbanan till skolan på KTH. Där jag studerar

och jag talar med mina kompisar. Sedan kommer jag igen till mitt hus för äter en gång till och samlar min väska för träning. Sedan går jag till

"capoeira" på Östermalmstorg. När jag kommer hem kokar och äter igen. Sedan ser jag på TV eller ringar mina föräldrar. Då går jag på disko

eller att festa för ber svenske flickor "Får jag lov?".
Färr sömn, äter jag sista gång och borstar tänderna. Det är en lat dag, men jag älskar sig. På fredag jag skall inte kunna sover sä mycket tid,

eftersom jag skall har en muntlige examen och jag bör studera så mycket.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Newer Posts     Older Posts